Modalităţi de comandă şi plată


1. Comanda produselor

Produsele Schengenprod se pot comanda direct de pe site, prin e-mail, sau prin telefon.
Pentru a achiziţiona un produs de pe site accesaţi produsul dorit, apăsaţi butonul adaugă în coş şi urmaţi paşii pentru finalizarea comenzii.
După efectuarea comenzii, veţi primi un e-mail care va confirma înregistrarea comenzii pe site. Dacă în maxim 10 minute de la plasarea comenzii nu aţi primit acest e-mail, înseamnă că nu a fost înregistrată comanda Dvs.
Mesajul de confirmare reprezintă înregistrarea comenzii în sistem, dar nu şi obligativitatea onorării acesteia. Comanda va fi procesată şi livrată în funcţie de stocurile disponibile şi/sau de capacităţile de producţie.


2. Facturare

Factura se va emite după confirmarea termenului de execuţie şi/sau de livrare, şi va fi trimisă în colet odată cu produsul şi/sau prin e-mail. Pentru plata avansului se va emite o factură proformă. După confirmarea plăţii se va emite factura fiscală.
Comanda dvs. va intra în producţie doar după efectuarea plăţii avansului. După finalizarea comenzii se va emite a doua factură cu restul de plată, în cazul în care s-a plătit doar un avans, iar după confirmarea plăţii acesteia, coletul se va expedia la adresa din comanda dvs.


3. Modalităţi de plată:

3.1. Plata în avans 50% şi restul de 50% după realizarea comenzii
Se achită un avans 50% prin card, ordin de plată, sau depunere numerar în contul firmei noastre (în bază unei facturi de avans).
Comenzile nu intră în lucru decât după efectuarea plăţii. Termenele de realizare comunicate sunt valabile de la confirmarea plăţii.
Pentru o comunicare mai rapidă vă rugăm să ne trimiteţi pe e-mail dovadă plăţii (ordin de plată)
Restul de 50% se achită la ridicarea produselor sau înainte de livrarea acestora, prin ordin de plată sau depunere numerar.


3.2. Plată în avans 100%

Se achită suma integrală, respectiv 100%, prin card, virament sau depunere numerar în contul firmei.
În acest sens veţi primi prin e-mail o factură proformă. După confirmarea plăţii se va emite factura fiscală.
Comenzile nu intră în lucru decât după plata facturii. Termenele de realizare comunicate sunt valabile de la confirmarea plăţii. Pentru o comunicare mai rapidă vă rugăm să ne trimiteţi pe e-mail dovada plăţii (ordin de plată).
 
3.3. Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard).

Dacă aţi ales metoda de plată "Online prin card bancar" este necesar să completaţi un formular cu informaţiile despre cardul dumneavoastră în pagina securizată a procesatorului de plăţi.

– Plăţile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa şi MasterCard (Visa/Visa Electron şi MasterCard/Maestro) se efectuaează prin intermediul sistemului "3-D Secure" elaborat de organizaţiile care asigură tranzacţiilor on-line acelaşi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant.

– "3-D Secure" asigură în primul rând că nici o informaţie legată de cardul dumneavoastră nu este transferată sau stocată, a nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plăţi, aceste date fiind direct introduse în sistemele Visa şi MasterCard.

Important de ştiut! - Pentru plăţile prin card bancar nu este perceput nici un comision!


4. Returnarea produselor

Ne dorim foarte mult să fiţi mulţumit. Dacă, dintr-un motiv sau altul, nu mai doriţi produsul cumpărat de pe siteul Schengenprod, iată cum trebuie să procedaţi:
Conform O.G. 34/2014, comunicarea intenţiei de returnare a produselor se poate face în termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului, fără nici o explicaţie. Notificarea se va face printr-un e-mail expediat de Dvs. la adresă schengenprod@gmail.com, care trebuie să conţină informaţii despre produsul returnat şi numărul facturii fiscale aferente comenzii plasate.
Dacă produsul este în stare perfectă (aţi decis că nu va place culoarea sau modelul) şi îl expediaţi la noi în 14 zile de la comunicarea intenţiei de retur, veţi primi înapoi contravaloarea comenzii. Costurile aferente transportului produsului de la Dvs. către noi sunt suportate de Dvs. Contravaloarea produsului va fi rambursată în maxim 14 zile de la notificarea returului prin e-mail, însă nu înainte că produsul să ajungă la noi.
Pentru mai multe informaţii legate de procedura de retur, trimiteţi un e-mail la adresa noastră de e-mail: schengenprod@gmail.com, sau sunaţi la 0735 992 550.


5. Garanţie

Produsele Schengenprod beneficiază de o garanţie între 2 şi 5 ani, în funcţie de produs, pentru manoperă şi materiale. Dacă produsul cumpărat de la noi prezintă un defect, vă rugăm să ne anunţaţi cât mai curând posibil şi să îl returnaţi, însoţit de o copie a facturii, pentru remedierea sau înlocuirea lui, după caz.

Reţineţi că uzura normală şi utilizarea incorectă nu sunt acoperite de garanţie.
 
Vă mulţumim pentru înţelegere şi colaborare.


marker Acest site foloseşte cookie-uri. Prin continuarea navigării pe site, acceptaţi folosirea acestora! OK